środa, 14 stycznia 2015

Z życia nastolatki <3

CZEŚĆ :) Mam ostatnio bardzo dużo nauki i mam strasznie mało czasu na pisanie wpisów na blogu, niestety :( Dzisiaj piszemy test z bilogii na nowy semestr, także musiałam sie nauczyć. Chce w drugim półroczu zacząć sie dobrze uczyc. Dziwnie, ale miałam takie postanowienie noworoczne. Wczorajszy dzień poświęcony był tylko na nauke i na wygląd bloga :) Nakręciłam również filmik na YouTube, jeszcze będę musiała go przerobić no i pewnie znów po wrócę na mój stary kanał. TAKŻE BĘDZIE DOBRZE. Zaczęłam również ostatnio czytać dużo książek i z każdą kolejną coraz bardziej mi sie to podoba :) A wy jakieś książki ostatnio przeczytaliscie?:)) piszcie w komentarzach jakie :) Dziękuję za wyświetlania i obserwacje :*

5 komentarzy:

  1. ja ostatnio niestety żadnej ksiażki nie czytałam ale zamierzam przeczytać gwiazd naszych wina ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam czytać! Aktualnie czytam "W śnieżną noc" i jestem zachwycona <3

    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam, ale nie jestem fanką książek.
    Czasem lubię usiąść i zaczytać się w jakąś piękną historię :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń